Livbox - lokakuu arvostelu

perjantaina, marraskuuta 01, 2013

Apua, joko lokakuukin meni? Tästä ajan vauhdikkuudesta menee pää ihan pyörälle! Nyt ollaan siis jo marraskuussa. Joulu on ihan kulman takana ja vuosikin vaihtuu jo pian. Siis ihan järkyttävää vauhtia aika kyllä kuluu! Äiti totesi muutama päivä sitten, että kestihän meillä seitsemän viikkoa päästä peseytymään takaisin omaan kylppäriin. Seitsemän?! :o En pysty käsittämään. Meneekö aika aina vaan kovempaa mitä vanhemmaksi tulee? Muistan vieläkin kuin eilisen, kun olin kuudentoista. Istuin huoneessani pöydän ääressä ja mietin mitä kummaa tekisin. Oli tylsä lauantai ilta. Toivoin vain, että olisin ollut 18-vuotias, että olisin voinut hurvitella kavereiden kanssa. Tuntui, että siihen ikään oli vielä ikuisuus. Tästäkin on jo aikaa yli kymmenen vuotta. Hui! Nykyisin ei enää olekaan minkäänlaisia vapaa-ajan ongelmia. Tai no on, kun sitä vapaa-aikaa ei tunnu olevan tarpeeksi.

Mutta tästä ajan höpinästä siirrytään tyylikkäästi lokakuun Livboxin arvosteluun. Löytyikös tällä kertaa mitään mahtituotteita mun aarrelaatikosta?


Louis Widmerin arvostelut voi käydä lukaisemassa viime joulukuun boxin arvostelusta, silloinhan mä siihen ensikosketuksen sain. Tämä tuubi ei siis ole päässyt vielä edes käyttöön, mutta kyllä se varmasti tulee tyhjenemään. Tykkään siitä siis edelleen.

Born to Bion mangosuihkugeeli oli ihanan tuntuinen. Ei kuivattanut ihoa juur yhtään. Mulla menee todella herkästi suihkun jälkeen iho ihan korppukuivaksi, varsinkin kintut, mutta tämän kanssa ei pahasti ongelmaa ollut. Hitusen kuivahkon oloinen, mutta ei mitään hälyttävää kuivumista. Hämmästyin kun lurautin pullosta saippuaa kädelle. Se oli löysähköä ja väritöntä. Pullon kuvien perusteella jotenkin odottelin peseytyväni mangon palasilla ja mehulla. Niitä ei kuitenkaan löytynyt, elleivät sitten ole jumahtaneet pohjalle ;) En myöskään saanut saippuasta mitenkään irti mangon tuoksua. Hyvä etten upottanut nokkaani pullon sisälle asti. En vain haistanut. Joko mun hajureseptorit on tukossa tai tuoksua ei vaan ollut. Jotenkin petyin tuotteeseen. Ei voi edes verrata maaliskuussa Livboxista tulleeseen Korresin mango-suihkugeeliin. Se päihittää tämän kyllä mun mielestä ihan sata nolla. Ei tämä siis huonoa ollut, ei vaan niin hyvää. Loppuun käytän kyllä ja pullo jää käyttöön. Se on meinaan niin suloinen :)

Nyt kädet ilmaan ja hurraa huudetaan Favoran käsirasvalle! Mä olin ihan sata varma, ettei The Body Shopin hamppukäsirasvalle voisi koskaan löytyä päihittäjää. Mutta uskokaa tai älkää, sellainen löytyi! Hamppurasva on siis edelleen ältsin hyvä sekin, mutta tuoksu siinä on ollut vähän... no ei niin hyvä. Tämä Favora on melko neutraalin hajuinen, valkoinen rasva ja se imeytyy ihan kohtalaisen hyvin. Ja se, miten nopeasti se saa kädet kosteutettua, on hämmästyttävää. Se mikä mut lopulta sai tän tuotteen rakastajaksi oli käsien tuntu vielä seuraavana päivänä. Edelleen pehmiät ja kosteutetut! Mä pesen käsiä aika paljon ja kuivavat siksi aikasta lailla, mutta tämän kanssa en huomannut sitäkään ongelmaa. Uusi suosikki löytynyt!

Mun kynnet ovat menneet ihan järkyttävän huonoon kuntoon taas kerran. En ole jaksanut niitä tässä remontin alla oikein hoitaa, mitä nyt pari kertaa lakkaillut. Mulla ei siis ole teille antaa tuosta Trindin nail repairista mitään kattavaa pitemmän käytön arviointia, muutama kokeilukerta vaan takanapäin. Kyllä mä kuitenkin siinä ajassa kerkesin jonkinmoisen mielikuvan tästä saada. Ensimmäinen asia mitä itse hieman säikähdin, oli lakan tuntu iholla. Sohaisin lakkaa vahingossa kynsinauhalleni ja luoja miten se poltti! Vaikka kuinka pyyhin ja kynsilakanpoistoaineellakin vielä perään, ei helpotusta tullut. En sitten tiedä oliko mun käsissä jotain remonttiainejäämiä ja siksi poltti, vai onko tämä sama tapahtunut muille? Varoitan kuitenkin, sillä sen tuntu oli todella inha. Seuraavan kerran lakkasinkin todella varoen. Ihan kivan suojan ja kiillon tällä sai kynsiin, mutta ei mitään niin ihmeellistä mitä jollain halvemmalla pohjalakalla ei siaisi. En sitten tiedä miten pitempi käyttöaika vaikuttaisi kynsiin. Jos joku teistä tietää niin saa kertoa. Ihan hyvältä tuote siis vaikuttaa.

Schwazkopf Professional BC Oil Miracle- hoitoöljystä mä en oikein osaa antaa hyvää arvostelua. Mä käytän niin vähän erikoisempia tuotteita hiuksille. Oikeastaan ainut mihin tätä osaa verrata on Moroccanoil, koska siihenhän on myös Livboxin avulla päässyt tutustumaan ja sitä tämä ei kyllä voita. Ihan kivalta tämäkin vaikutti, mutta mun herkästi takkuuntuva hius ei kuitenkaan pysynyt yhtä selvänä tämän avulla mitä Moroccanoilin. Tuoksu tässäkin oli oli ja käyttö samanlaista, mutta Moroccanoil voittaa silti. Anteeksi, en oikein muuta osaa tästä sanoa.

Marc Jacobsin Honey tuoksua on saatava munkin hyllyyn. Rakastuin ihan totaalisesti. Niin ihana tuoksu. Makea, muttei kuitenkaan liian. Mun nenuun laimeampi entä Escadan kesätuoksut, vähän samaa on tässä Honeyssä kuitenkin aistittavissa. Ja ihana näyte, kun oli suihkepullossa. Paljon mukavampi käyttää kuin sellainen tikullinen. Tällaisia näytteiden pitäisi aina ollakin!

Espritin tuoksusta ei sitten olekaan niin positiivista arviointia. Ensinnäkin, mikä ihmeen tuoksunäyte laitetaan pussiin, joka pitää repäistä auki? Mulla kävi niin loistavasti, että vaikka avasin pussin varoen, onnistuin saamaan tuoksut suurimmaksi osaksi näpeilleni ja vaatteille. No, tuoksukaan ei lopulta ollut yhtään minua. Tätä ei siis tarvitse hamstrata kotiin.


Ja viimeisenä vielä ylläribonarina tullut MsChicin poskipuna. Tästä tykkäsin todella kovasti! Se onkin päässyt arkimeikin pääosaan. Tästä saa ihan tarpeeksi pigmenttiä, mutta en sanoisi sen olevan pigmenttisimmästä päästä kuitenkaan. Yleensä kerrostan tuotetta poskille, että saan sen näkymään edes vähän. Mutta tykkään todella paljon ja mukavan kokoinen pakkaus. Saa helposti meikkipussiin mukaan. Rasia vähän halpiksen oloinen, sillä mitä tiedän MsChicin hinnoista, niin pakkaus ei kyllä mielestäni yhtään sovi siihen.




Kokonaisarvosana boxille on kuitenkin todella hyvä. Tykkäsin ihan hirmuisesti sisällöstä ja uusista tuttavuuksista. Toivon mukaan ensi viikolla päästäisi hipelöimään jo marraskuun boxia :) Tulikos teille mitään uusia lemppareita? Ja miten boxittomat, oliko teille tuttuja tuotteita?

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Mulle kävi ihan sama juttu tuon tuoksupussukan kanssa, eli se levisi ympäriinsä :/ Itse tosin onneksi tykkäsin siitä tuoksusta, mutta harmittavaa oli tosiaan se että tuoksua pystyi kokeilemaan vaan yhden kerran.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuollaisten tuoksutestereiden teko pitäisi kyllä lopettaa. Eihän niistä tule kuin kiukkuiseksi ;) Ja kertakokeilu ei kuitenkaan välttämättä kerro ihan kaikkea. Mä olen monelle tuoksulle syttynyt vasta hetken käytön jälkeen.

      Poista
  2. Mä oon jo käyny ostamassa uuden tuubin käsirasvaa, kun olivat lokakuun tarjouksessa :D Eli kovasti tykästyttiin täälläkin. Samaten Honey oli kovin mun mieleen, toista tuoksunäytettä en oo ees viittiny avata kun tiedän että sotken sillä joka paikan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, Favora taitaa olla todellakin tehokas rasva :) Mulla onneksi kovan käytön jälkeen on vieläkin reippaasti jäljellä :)
      Honey on varmaan käytävä ostamassa täysikokoisena. Jos meinaat testata sitä Espritiä, niin tee se turvallisella maaperällä :D

      Poista