Luonnollisempi varjostusväri

keskiviikkona, marraskuuta 27, 2013

Mä bongailen uusia meikkihimotuksia niin blogeista kuin youtube-videoistakin. Monen olen nähnyt käyttävän Make Up Storen Microshadow luomiväriä sävyssä smog varjostuksena ja kuunnellut heidän ylistyssanoja. Mä jätin asian hauduttelemaan mieleeni. Mä olen tehnyt varmasti miljoona kertaa sen virheen, että olen käyttänyt liian oranssiin taittavaa aurinkopuuteria varjostuksena ja jokainen meistä varmasti osaa kuvitella millainen Umpa Lumpa olen ollut :D Ja kun tällainen meikkihöperö olen, imutan itseeni mahdollisimman paljon tietoa aiheesta. Todella moni siis on suositellut tätä luomiväriä käytettäväksi varjostuksena ja kun sain postissa alennustiedotteen Kicksiltä, hyvä etten päätä pahkaa lähtenyt sinne juoksemaan. Jäsenille on ilmeisesti vieläkin MUSin luomivärit -25% tarjouksessa, eli hintaa jäi 11€.

KICKS Make Up Store Microshadow -25% 11€

Ensinnäkin, voi apua miten ihania ja upeita luomivärejä MUSilla on! Ja pigmenttisiä! Joo, mun tarttee varmaan alkaa hamstraamaan niitä. Mutta tällä kertaa otin vain sen mitä lähdin hakemaan. Testailin tätä kaupassa joku tuhannen kertaa ja lopulta uskaltauduin ostamaan sen. Jos se ei olisikaan niin hyvä varjostukseen, niin kyllä mä sen luomivärinä käytän. Ja varmaan käytän siinä joka tapauksessa.

Sunnuntaina sit heti testaamaan, että miten tuote käyttäytyy kasvoilla. Ainakin paljon neutraalimman värinen tämä smog on, entä ikuisuuden käyttämäni Hennesin aurinkopuuteri. Ei kyllä mun mielestä huono sekään. Naappeliin muu meikki ja testaamaan.


Naamassa siis L'oréalin True Match meikkivoidetta, luomilla Sleekin luomiväriä, kulmat pikaisesti vetäisty E.L.Fin kulmavärillä ja Lumenen geelillä sekä YSL:n ripsaria. Tällai perussunnutaimeikki. Mä kutsun tätä Wake Up meikikseni. Näytän omasta mielestä siis koko päivän just heränneeltä :D Tähän pohjaan siis varjostukset.


Olenpas ottanut huonot kuvat, eihän näistä taida saada kunnolla selvää? Varjostusta on siis sudittu poskipäiden alle, tuohon lommo kohtaan mikä se on nimeltään? :D sekä hiusrajaan ja leuan alle. Mikäli kuva ei kerro totuutta, niin uskokaa mun sanomisiin kun kerron tän olevan ihan täydellistä! Tulee todella luonnollisen näköiset varjostukset. Tästä taisi tulla kertaheitolla lemppari. Ja vaikka luomiväriä on melko vähän perus aurinkopuutereihin verrattuna, niin tätä ei todellakaan tarvitse sutia siveltimeen juur yhtään! Todella pigmenttinen. Häivyttelyyn mun mielestä joutui käyttämään normaalia enemmän aikaa, mutta se varmasti johtuukin tuosta pigmenttisyydestä. Siis tykkään niin kympillä! Jos tahdotte luonnolliset varjostukset, niin hakekaa tämä.

Loppuun vielä koko meikki.


Mulla onkin lauantaille pieni meikkikeikka. Katsotaan saadaanko aikaseksi mitään muuta kuin sotkua :D Äidillä olisi pikkujoulut ja hän pyysi laittamaan sekä hiukset että meikin. Vähän jänskättää kyllä. Omaa naamaa on helppo sutia, mutta kun se pitää tehdä toiselle. Tarvitsen enemmänkin koekaniineja ;)

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Tulisin heti sun käsiteltäväks, jos asuisin lähempänä!

    VastaaPoista
  2. Oi kun nätti<3
    -Skeit-

    VastaaPoista
  3. Juu, voi kun sitä näyttäis itsekin tolta just heränneenä... :D Todellisuus on jotain ihan muuta! Kiva vinkki vastaisuuden varalle, mulla on varjostuksiin ollut vastaava Grimasin mattaluomarinappi, joka on kanssa ollut superkiva, mutta just se meni tietysti mäsäksi, kun paletti tippui jokin aika sitten lattialle, höh. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siis enhän mä oikeasti näytä yhtään tuolta, mutta tuo vaaleus vaan muistuttaa heräämistä :D Mulla ei Grimasista olekaan minkäänlaista kokemusta. Pitäis ehkä tutustua :)

      Poista