"Uusi" lompakkoni

torstaina, marraskuuta 21, 2013

Kävin vanhoja postausluonnoksiani läpi ja bongasin sieltä tämän jo kesän lopussa aloittamani postauksen. Kiltisti tämä on odottanut vuoroaan, joten nyt mun on varmasti pakko kirjoittaa tää loppuun. Alan jo epäillä omaa muistiani. Alkaako se rakoilemaan näin pahasti, kun vuosia tulee lisää? Huh, mä en varmaan parin vuoden päästä muista mitään :D

 Kesällä vietimme siis äidin kanssa Helsinkipäivää ja shoppailtua tuli ihan urakalla. Olin tehnyt melko vakaan päätöksen, että tältä reissulta ostaisin itselleni jo pitkään himoamani Michael Korsin lompakon, mutta jotain tapahtui. Bongasin ihan söpön lompakon paaaaljon huokeammalla hinnalla Mic Maciltä ja jäin pohtimaan lompakoiden välillä. Tällä kertaa kuitenkin lopulta valitsin tämän pikkasen päälle kympin maksaneen lompakon, sillä halusin pistää rahaa tällä reissulla enemmän MACin meikkeihin. Edelleen siis mulla siintää haaveissa MK:n lompakko, joskus siis vielä :)





Tykkään kovasti tämän uuden lompakon mallista, mutta suurimmaksi ongelmaksi tuli lompakon tilavuus. Hitsiläinen, eihän sinne enää mahtunutkaan kaikenmaailman etu- ja asiakaskortit. Olin ihan hukassa, kun tungin uuden lompakon niitä pullolleen. Nythän ongelma onneksi on ratkaistu jo pienellä korttilompakolla, eikä uusi lompakkoni tursuile enää yliäyräiden. Kuitenkin haaveissani on edelleen joku ihana iso Michael Korsin lompuuki. Mä hämmästelen monesti, miten ihmiset pärjää pienillä lompakoilla. Mulla kantautuu lompakon mukana usein puoli elämääni ja siksi sen pitääkin olla tuollainen kassin kokoinen :D Tämä lompakko ei siis ihan täytä kriteereitäni, mutta tämän kanssa pärjätään kyllä jonkin aikaa.

Olisi kiva kuulla millaisia lompakonkäyttäjiä te olette? Oletteko valmiit maksamaan lompakosta suuren hinnan jos se miellyttää teitä vai ostatteko ennemmin halvan ja asiansa ajavan? Onko tilalla väliä vai riittääkö pelkkä kukkaro?

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Itse tarvitsen myös ison ja tilavan lompakon mihin mahtuu kaikki kortit, kolikot yms yms. En millään jaksaisi jaotella elämääni moniin eri paikkoihin, helpompaa kun kaikki tärkeä on siinä yhdessä ainoassa läpyskässä. Ongelmaksi on vain muodostunut lompakkojeni nopea hajoaminen ): Saan olla yhtenään ostamassa uusia! Äitini osti minulle viime keväänä ongelmaan ratkaisun, käsintehdyn suomalaisen nahkalompakon, mutta nyt sekin on jo kulmista vähän ottanut kulumaa... Mikähän minussa on vialla kun nämä ei kestä :D En kehtaisi mitään hirveän kallista lompakkoakaan ostaa kun se sitten kuitenkin ratkeaa vähän ajan päästä, vaikka esimerkiksi Guessin lompakot olisivat niin hirveän ihania... Voi mua raukkaa (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi, jos sulla lompakot kuluu :( Mut pakko sanoa, et mulla on ilmennyt sama ongelma. Ihmeen hyvin kyllä kesti tuo edellinen.
      Mut kyllä, iso sen lompakon pitää olla, ettei elämää tartte jaotella sataan eri pussukkaan. Nytkin kun mun etukortit on siinä erilliskorttilompakossa, niin se on aina väärässä laukussa, kun mä olen siellä kaupassa tarvitsemassa niitä.
      Mut voisithan sä pyytää sellaista Guessin lompakkoa vaikka joululahjaksi ja testata miten kestää ;) Voi sinuu <3 Toivottavasti löytyy sopiva :)

      Poista
  2. kaunis lompakko! mulla on ollut myös valkoinen (ja vaaleanpunainen) mutta ne eivät pysyneet mun käytössä kauaa puhtaina ;( Sekä tietenkin Marimekon semmonen pussukka, mutta sieltä oli hankalaa saada kolikoita :P

    Nyt mulla on ollut käytössä ja pidemmän aikaa Seppälän semmonen tilava lompakko, minne mahtuu kortit ja Iphone!! Mikä on tosi kätevää :P Pikkukolikoita säilytin Marimekon pussukassa mutta en jaksa kantaa mukana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, puhdas ei kyllä enää ole munkaan lompakko. Jostain kummasta siihen on tullut kuulakärkikynän jälkiä. Ei voi käsittää. Vaaleat on kyllä niin arkoja :/ Pussukoita mullakin on aikanaan ollut, mutta ne oli mulle aivan liian pieniä ja hankalia.

      Ää, mä kans haluun sen MK:n lompakon just siksikin, että puhka mahtuis mukaan sinne. Voihan. Arvaa alkoiko nyt himottaa enemmän kun muistutit :D Joskus sitten ;)

      Poista