Livbox - marraskuu

tiistaina, marraskuuta 05, 2013

Hihii, Livbox yllätti taas kerran. En osannut odottaa sitä ihan vielä saapuvaksi, mutta tosi kiva että eilen tuli :) Kurvailin siis oikopäätä postiin noutamaan tuon mustan salaisuuslaatikon kotiin. Laatikko kalisi, oli melko kevyt ja taas kerran rutussa. Onkohan meidän postipate ollut sille taas kerran turhan ankara? Olisikohan mulle tässä vuoden tilaamisen aikana kolme laatikkoa tullut laatikon mallisina perille. Muut ovat vaikuttaneet ennemminkin pahasti tallotuilta tai ainakin liian kovasti joku on sitä halannut. Pliis, jättäkää se homma mulle, tahdon saada Livboxini ehjänä perille. Mä haluun ite halirutistaa ne paketit ;P

Paketin kaliseminen paljasti, että sieltä löytyy jotain suihkepulloja. Olinpa kerrankin oikeassa. Tämä Livbox oli khakinvehreäksi puettu ja sisälsi viisi tuotetta sekä lahjakortin. Tutkitaas tuotteita lähemmin.


Ensimmäisenä hyppysiini nappasin 10€ arvoisen lahjakortin Academien tuotteisiin. Lahjakortin takana luki kauneushoitoloita, joista tuotteita voisi ostaa. Saa olla kyllä melkoinen metsästäjä, jos tämän meinaa saada kulutettua. Mulla on matkaa lähimpään hoitolaan reipas 30kilsaa enkä tiedä haluanko ajella moista matkaa täysin tuntemattoman tuoteen perässä. Pitää vielä mulkoilla nettisivuilta, että millaisia tuotteita Academiellä on, mutta tässä vaiheessa tämä lahjakortti tuntuu todella turhalta. Kiva varmasti niille, jotka tuotteista tykkää ja saa kulman takana sijaitsevasta hoitolasta.

Ahaa, no pääsen mä ainakin yhteen Academien tuotteeseen tutustumaan kuitenkin. Boxissa oli meinaan ihan Academien tuotekin mukana, joku erivaikee Masque LébLöö niminen aprikoosinaamio. Voi naamio! Tykkään niistä ihan hirmuisesti vaikka niitä tulee kyllä aivan liian harvoin käytettyä. Tämän naamion sanotaa heleyttävän ihoa, sopii juhliin valmistuville tai niistä toipuville. Selvä, juhlat siis pystyyn, että pääsee testaamaan. Mitkäs bileet keksittäis? Siivousbileet? Ai ei vai, no testaan sit ilman.  Tämä saattaa tuntua iholla hieman kihelmöivältä. Mä ainakin monesti uskon siihen, että jos tuote kihelmöi, niin se todella toimii :D Tiedä sit totuus :P Mutta testiin pääsee todellakin. Yhdestä annosnapista riittää kaverillekin kuulemma. Mä taidan kuitenkin olla ihan itsekäs ja käyttää yksinäni. Niksu saattaa kyllä tulla apajille, kun huomaa tuotteen mun naamassa. Sille kelpaa meinaan aina, että mä laitan sillekin näitä :D

Vichy Idéale päivävoiteesta sain kuivan ihon version. En tiedä tarvitseeko tää mun pintakuiva sekaiho kuitenkaan niin paljoa kosteutusta mitä tämä ehkä saattaa antaa, mutta samapa se, kyllä mä ajattelin hyökätä tuonkin purkin sisältöön ja upottaa kasvoni siihen. Pitäähän sitä testata. Päivävoide lupailee, että ihosta tulisi sileämpi, ihonväri tasaantuisi ja jopa vähentäisi ryppyjä. Eli testattavahan se sitten on. Voihan olla, että naappeli tykkää vaan hyvää, kun saa kovempaa kosteutusta. Katsotaan siis kuin käy. Yksi asia mun on kyllä sanottava. Voisiko nää naappelirasvat olla vähän aikaa pois boxien sisällöistä? Mä olen lahjoittanut äidille jo monta, mutta aina vaan tulee lisää.. Jos muutama boxi olisi ilman, että kerkeää ne muutamat aiemmatkin käyttää pois alta :)

Jeee! Meikkaustarvike. Kiva saada moisia boxista. Vähänkö olisi kiva saada jotain siveltimiäkin. Wooow :O :D Tällä kertaa boxista paljastui Cailap by Mariela Sarkima The Sponge meikkisieni. Yksi sivu siinä on todella samettinen ja sen sanotaan toimivan mm. mineraalipuuterin levittämiseen. Muutoin sieni toimii tavan meikkisienen tavoin. Mun oli pakko heti kuvan oton jälkeen ottaa sieni rasiastaan ja hipelöidä sitä, jep pöhkö mikä pöhkö. Sieni oli todella ihanan tuntuinen ja mielestäni todella hyvän mallinenkin. Ihan varmasti pääsee kovaan käyttöön. Sittenhän se testailussa paljastuu millainen käyttömukavuus todella on.

Jaahas, tässä on sitten ensimmäinen boxin kaliseva tuote. IdHairin hiuslakka. Oh my, jelppingeeriä? Nyt tuli meinaan sellainen mysteerisuihke meikäläiselle, että ihan naurattaa. Hiuslakalla pitäisi pystyä saamaan hiukset pysymään mitä mielenkiintoisimmissa kampauksissa ja silti samalla saada hiukset näyttämään hyvältä. Ei siis sellaisilta hillittömiltä klimpeiltä ja korpuilta, kuten mulla on tapana saada. Vaikka kuinka suihkin lakkaa niin kaukaata kun käsi ylettää, niin ihan yks kaks mulla on tukassa lakkaklimppi ja peli menetetty. Ja se tunne mikä lakasta tulee. En vaan diggaa siitä. Käyttäjässä on varmasti vika, mutten todellakaan ymmärrä, mihin lakkaa tarvitaan. Jos mun tukka ei pysy siinä asennossa mihin sen olen laittanut, niin siitä seuraa sitten ihan vaan letti. Ostinhan mä vuosi sitten kiharoiden tekoa varten yhden tukkalakan, arvaatteko mitä sille kuuluu? Enemmän sitä on päähänsä suihkinut Niksu, joka nähtävästi osaa sitä paremmin käyttääkin. Ei sillä vaan mitään klimppejä näy. Vaikka kuinka maalaisjärjellä ajattelee, että mä suihkin liian pitkään lakkaa yhteen kohtaan, niin voin kertoa ettei tämä ole ollut ongelma. Mä en vaan osaa käyttää :D Lupaan harjoitella tämän pikkuputelin avulla. Lopputuloksesta ei sit puhuta mitään :P

Batisten kuivashampoo onkin mulle jo tuttu tyyppi. Ostin alkusyksystä kookoksen tuoksuisen testiin, mutta enhän mä blogiin ole muistanut sitä kuvata. Tykkään kyllä tuotteesta, tai siis ainakin siitä kookoksisesta, joten tosi kiva päästä testaamaan toistakin tuoksua.


Moisia tuotteita Livboxista paljastui tällä kertaa. Ihan kiva boxi taas kerran, vaikka tuo kasvorasva olisi mun puolesta voinut olla joku muu. Vichyä en ole kyllä vielä koskaan kokeillut, joten kiva saada vähän tuntumaa siihenkin. Tulikos teille samat tuotteet vai oliko joku eri?



Ja VINKKI VIITONEN!
Eyeshadow and flame-blogissa on toooodella upea arvonta menossa. Käykää tekin toki osallistumassa, mutta pitäkää peukkuja, että mä voittaisin ;) Mä niiiiiiin tahdon tuon paletin. Itken syvästi, jos voitto ei osu kohille ;P

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Voi kökkö, mulle olisi niiiiin kelvannut tuo alennuslahjakortti! Vaan sitä kun ei löytynyt boxistani. Täällä lähemmin siitä, mitä minun loodassani oli: http://dzinninajatuksia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas olisin ehkä mieluummin ottanut sen Peppy Galoren tuotteen. Joskin kyllä mua kiinnostaa tuo Academien naamiokin :D

      Poista
  2. Mulla taas prikulleen sama sisältö, ja vähän kyllä mälsä tuo lahjakortti. Ihan huippu tietysti niille jotka sen pystyvät käyttämään, mutta ei meillä oo maillahalmeilla ko liikkeitä.. Muut jutut ihan kivoja, siis ainakin näin ennen testausta :D Hiuslakan suurkuluttajalle tommonen käsilaukkuun sopiva puteli on aina tervetullut ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, sulla on vielä pidempi matka entä mulla niihin kauneushoitoloihin. Mä pähkäilen koko ajan, että pitäisikö se lahjakortti vaan heivata roskiin vai saisinko sen käytettyä ennen tammikuun loppua.
      Miten ihmeessä sä saat kulutettua hiuslakkoja :o Ei vaan voi käsittää :D

      Poista