Perjantai punia - Avon mattapunat

perjantaina, maaliskuuta 18, 2016

Avon on tullut mulle tutuksi vasta blogimaailman kautta. Tai siis oli Avon mulle merkkinä tuttu nimi, mutta ajattelin niiden olevan jotain b-luokan kosmetiikkaa. Ei todella jaksanut innostaa ja tämän vuoksi en edes koskaan lähtenyt niitä testailemaan saati edes tilaamaan itselleni. Sitten kuitenkin kävi yllättävä täyskäännös tämänkin merkin suhteen. Eräässä goodiebagissä oli Avonin tuotteita ja niitä varovaisena testailin. En tosin vieläkään niille sydäntäni sen ihmeemmin menettänyt. Kunnes sitten mulle sattui niin ihana tilaisuus, että pääsin osallistumaan Avonin bloggaaja tapahtumaan. Voin kertoa, sitten se oli menoa!

Käsitykseni Avonista muuttui ihan totaalisesti. Eihän ne nyt niin huonoja tuotteita olleetkaan mitä epäilin. Olen jopa löytänyt yhden superihanan luomiväripaletin, ihonhoitotuotteita ja nyt viimeisimpänä huulipunia. Huulipunia, jotka veivät ensin mun pikkurillin ja lopulta ihan koko käden.

True Color Perfectly Matte-huulipunat, nuo mustassa mattapintaisessa hopeamerkein koristetuissa hylsyissä olevat ihanuudet todella valloittivat toimivuudellaan totaalisesti! Punat ovat mattapinnan (kuten nimikin sen siis jo kertoo :D) jättäviä huulipunia ja koostumus on erittäin samettinen, joka levittyy huulille pehmeästi. Punat eivät myöskään monien mattapunien tavoin kuivata huulia, oikeastaan päinvastoin. Huulet tuntuivat kosteutetuilta ja punien sanotaankin auttavan säilyttämään huulten kosteustasapainoa. Silti puna kestää huulilla todella hyvin ja sävyt ovat peittäviä. Okei, joko te olette myytyjä? No jos ette, niin jatketaan ;)


Sain testattavaksi ja teille esiteltäväksi näitä punia kuusi eri sävyä. Yhteensä sävyjä on tällä hetkellä 15 erilaista ja olikin ihan järisyttävän vaikeaa valita punista sävyt, mitkä itseäni kiinnostaa. Kaikki oli meinaan niin ihania! Eipä sillä, ei näitä ole hinnallakaan pilattu. Normaalisti punat maksavat tasan kympin, mutta tarjouksessa ollessa vain 4,95€. Eli halvalla irtoaa.


Testasin sävyt Marvelous Mocha, ihana lämmin ruskea; Peach Flatters, persikkainen pinkki; Pure Pink, rehellinen vaaleanpunainen; Vibrant Melon, lämmin ja kirkas pinkihtävä; Berry Blast, lilahtava tumma marjainen; Red Supreme, kylmä punainen. Äärimmäinsen kauniita sävyjä kaikki! Tämä huulipunamaailmaan uppoutunut tykästyi kovasti!



Hylsyt ovat napakat ja mielestäni Avonin punissa on kiva tyyli ihan senkin takia, että säilytät punat kummin päin tahansa, näet sävyn aina. Korkissa on päälliosa läpinäkyvä. Ajattelin, että hylsyt olisivat halvan tuntuisia, niin edukkaita kun ovat, mutta erittäin jämököiltä tuntuvat ja korkit pysyy hyvin kiinni. No se hylsyistä, itse punat tässä nyt kuitenkin on pääsijalla. Tässä swatchit kädellä.


Koska itse pidän eniten, että näen miltä sävyt näyttää huulilla, niin tässä teille vielä kaikki huulillakin. Pikaisesti maalattu huulille ja näin syvät sävyt tulee! Erittäin pigmenttisiä ja lopputulos on todella pehmeä. Sävyt on siis samassa järjestyksessä huulilla, oikealta ensin ylhäältä alas ja sitten vasemmalle sama.


En todellakaan pysty päättämään, mikä punista olisi mun suosikki. Jokaisessa on jotain ihanaa, mutta jokin tuossa ruskeassa silti mua kovasti viehätti. Tässä siis vielä kuvaa siitä meikin yhteydessä.


Mitäs te sanotte punista? Tää oli nyt tällainen perjantaipuna postaus ;)

Mä lähden tästä ihan kohta ajalemaan kohti Itä-Suomea ja mun rakkaan vanhimman kummitytön synttäreitä juhlimaan. Arvatkaa kuka tulee muutaman lisäkilon kanssa pois? xD

*tuotteet saatu testattavaksi

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. Mulle kävi samoin tuon Avonin kanssa, luulin, ettei siellä ole mitään mielenkiintoista, mutta noita punia kun suitsutettiin Briteissä kaikissa naistenlehdissä, niin pakkohan se oli kokeilla. Toinen, mihin ihastuin, on se Avonin kaksiosainen silmänympärysvoide. Nyt jo kolmas purkki sitä menossa :)

    VastaaPoista
  2. Mulla tulee Avonista mieleen 50-luvun frouvat, jotka kiertävät ovelta ovelle pinkissä jakkupuvussa meikkisalkun kanssa myyden meikkejä. Tai näin heidät leffoissa esitetään. :) Itselläni ei ole kokemuksia Avonista.

    VastaaPoista
  3. Käynyt samat, Avonin tilaisuudessa tutustuin ja monen monta suosikkia. Kynsilakat, luomivärinpohjustaja, luomiväripaletit, puuteri ja mm.miehen ja minun suosikki hajuvesi ja partavesi. Nuo huulipunat näyttää kyllä todella herkullisilta. <3

    VastaaPoista
  4. Tuo ruskea puna on täydellinen <3
    Ihanaa perjantaita ja viikonloppua!

    VastaaPoista
  5. Upeita punia! Peach Flatters voisi olla mulle paras, mutta ruskea näyttää myös ihanalta sinulla :)

    VastaaPoista
  6. Mä oon niin hurahatnut noihin Avonin matta huulipuniin, Berry Blast on tällä hetkellä mun suosikki. Pure pink näyttää sun huulilla kyllä niin herkullisen värinen, että täytyy varmaan pistää tilaukseen itsellenikin.

    VastaaPoista