Uusi kesälaukku

torstaina, maaliskuuta 03, 2016

Kuka odottaa kesää, käsi ylös! No täällä odotellaan ainakin lämpöä ja ihania kelejä kovasti, vaikka samalla onkin vähän stressi siitä. Meinaan heti kunhan kelit sallii, meidän pitäisi aloittaa nuo pihahommat taas ja ensi kesänä pitäisi jostain vissiin kaivaa rahat kattoremonttiakin varten. Hah, just kun mun pitäisi päästä tästä stressistä eroon, niin uusia on tulossa ovista ja ikkunoista pursuamalla. No, niistä on vain selvittävä. Mutta yksi syy miksi odottelen kovasti jo kevättä ja ihania kelejä, on mun uusi laukku. Joo, voisinhan mä ottaa sen heti käyttöön, mutta mä en raaski korkata sitä vielä. Mun mielestä tää uutuuslaukku on vain niin keväinen tai kesäinen, että saa odottaa nyt vielä hetken käyttöönottoa.


Kuka muu yhdistää tämän tyyliset raidat kesään? On raitoja, joita käytän kyllä talvella, mutta tiettyjä raitoja kesällä. Kuulostaako oudolta? No omaankin korvaan joo, mutta näin se vaan on mulla mennyt :D Kun näin Seppälän Instagram-tilillä tämän ihanaisen laukun, mun oli melkein siltä istumalta pakko lähteä ostamaan se :D


Vaikka tein itselleni pienen lupauksen, että en ostelisi uusia laukkuja. Mulla on niitä omasta takaa ihan kiitettävästi ja moni vielä sellainen, etten edes käytä. Kunhan vie tilaa kaapissa. Mutta kun ei raaski luopua. Mulla on tallella vielä yläasteelle osteetuja laukkujakin. Ohhoh, sanon vaan. Pitäisi ehkä antaa niiden jo mennä, kun ei niitä käytäkään.


Tämä Seppälän laukku oli  39,90€, ei siis ole hinnalla pilattu. Pelottaa kyllä vähän, että mikä tulee olemaan laukun kestävyys. Olen kuitenkin tässä pähkäillyt sellaistakin, että jatkossa ostaisin vähän laadukkaampia vaatteita ja asusteita. Niin, näillä rahoilla sitä nyt vaan aina mieluummin ostaa halpaa :D


Mutta mitäs tykkäätte? Jees, nou?

You Might Also Like

14 kommenttia

  1. Todella kaunis ja raikas laukku! Rakastan raitoja, kuten myös sinisen ja valkoisen yhdistelmää, ja tuo ruskea hihna tuo laukkuun ihanasti pehmeyttä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä, tää on raikas :) Joo, sinen ja valkoinen sopii myös kivasti yhteen!

      Poista
  2. Jees, ehdottomasti! Kyllä tulee kesä mieleen heti tuosta laukusta!

    VastaaPoista
  3. Jees! Ihana! :) Kelpais mullekin kesälaukuksi ;) muutenkin olen nyt viime kuukausina ollut positiivisesti yllättynyt seppälän tarjonnasta, pitkään meni etten ostanut sieltä juuri mitään ja nyt viimeksikin olis ollu vaikka mitä kivaa :D. Ehkä se on se omistajan vaihdos vai mikä siellä olikaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei joo, saman olen huomannut! Seppälän valikoima on ehdottomasti parantunut :)Ja olinkin niin yllättynyt, että tää laukku oli pakko saada :D

      Poista
  4. Tosi kivan raikas laukku, sopii kesään, vähän sailor-henkinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeij, kiva kuulla :) Jostain vielä seilor vaatteet, niin olen valmis merelle :D

      Poista
  5. Tosi kivan olonen laukku :) Pitää varmaan kans käydä kokeilemassa,että miltä näyttäis ja voisko sinne mahtua puoli omaisuutta.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on mielestäni tosi hyvän kokoinen! Tarpeeksi iso, että saa kannettua puolen omaisuutta mukanaa :D

      Poista
  6. Tule jo kesääää :))

    VastaaPoista
  7. Onpa nätti! :) Olisi pitänyt poiketa tänään Seppälästä, koska olen etsiskellyt juuri tuommoista laukkua :).

    VastaaPoista