Uusimmat sisustushankinnat

torstaina, maaliskuuta 17, 2016

Kuten teille kerroinkin, pääsin osallistumaan TammerTukun bloggaaja tapahtumaan viime kuussa. Osa teistä varmasti arvaakin, miten mulle sitten lopun kaiken kävi. Niin, mä en todellakaan lähtenyt sieltä tyhjin käsin :D Pistin sitten lompakon laihtumaan ihan reippaalla tahdilla ja ensimmäisellä ostoskerralla matkaan tarttui tällaista. Heti siis bloggaaja tilaisuuden jälkeen. Ja joo, johan mä olen kerennyt sen jälkeen jo toisenkin kerran käymään :D Ne ostokset sitten toisella kertaa, kunhan saan ensin esille ne.


En todellakaan poistunut minkään ihan pikku kassin kanssa pois paikalta. Tota joo, siellä vaan menee aina ihan sekaisin, kun on niin paljon ihania juttuja! Vaikkakin, mä oikeasti jätin sinne todella monta juttua, mitä olisin halunnut. Tässä kuitenkin siis mun ostokset.


En voinut vastustaa kiusausta, kun löytyi niin kivat jääkaappimagneetit. Mä olen kerännyt ihan vain muutamia nättejä tekstimagneetteja jääkaappiin. Ihan vaan koska mä tykkään tesksteistä. Ja Niksuhan on jo aivan täynnä niitä xD


Lisää teskstiä :D Taitaa olla nyt aika monessakin ostoksessa. Mutta tällainen kiva peili, jossa kaunis teksti, on jo suunnitteilla yhteen kokoelmaan meidän vierashuoneen seinälle. Josta muuten mun on pitänyt ottaa teille kuvia jo joku sata kertaa, mutta se on vähän...no siivouksen tarpeessa :D Tykästyin kovasti tähän, joten pakko oli ostaa.



Lyhtyjä taikka kynttilöitä ei voi mun mielestä koskaan olla liikaa. Tai oikeastaan voi. Meillä alkaa lyhtyjä olla niin paljon, etten keksi niille enää paikkoja. Mutta tuo oli niin ihana, että pakko oli saada. Ja tuo susikynttilä oli alessa, en voinut jättää sitä.



Sisustustyynyjä olen nyt yrittänyt haalia, että saisin tuonne vierashuoneeseen kauniin kokoelman kivoja tyynyjä, että saisin nuo isommat tyynyt pistää pois. Nämä oli niin ihania, että pakko oli ostaa. Samansarjan kangaskori oli myös saatava kaveriksi.



Ja tämä supersöpö koira säästöpossu. Eikö ole ihana! Eihän tällaista nyt vain voinut jättää sinne hyllylle notkumaan. Tälle olin jo sieluni silmin nähnyt oman paikan ja tähän tason päälle se ei siis jäänyt. Kotipostauksia on siis taas tiedossa, kunhan vain ehdin :D



Viimeisenä, muttei todellakaan vähäisimpänä ihana puinen kerrostarjotin. Katselin tätä jo ensimmäisessä bloggaajatapahtumassa, mutta vielä silloin jätin ostamatta. Nyt en enää voinut ohittaa tätä. Sinne se kivasti sopi keittiön nurkkaan hedelmiä kannattalemaan.

Mitäs olette mieltä mun hankinnoista? :D Sisustusintoilija täällä vaan hei!

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Aivan ihania tavaroita <3 Mäkin muuten haluan tuollaisen kerrosvadin! Olis niin kätsy!

    VastaaPoista
  2. Ihania juttuja! Odotan innolla kotipostauksia!

    VastaaPoista