Viikko 9

maanantaina, maaliskuuta 07, 2016

Huhhuh, nyt ei voi muuta sanoa. Tänään on ollut meinaan rankka päivä. Oikea maanantaiden maanantai. Ja kaiken huippu on vielä se, etten todella tiedä, miten tästä päivästä tulikin lopulta näin kamalan rankka ja väsyttävä. Mä sain kuitenkin ihan hyvin nukuttuakin viime yönä. Mitä nyt vasen pohje kiukutteli ja välillä särkyineen herätti. Mutta muuten nukuin ihan hyvin. Ehkä tässä päivässä on ollut joku muu väsyttävä tekijä. Ja tässä vaiheessa syytän ihan vain sanaa maanantai. Se on varmasti se väsyttävä tekijä. Olen oikeasti ollut tänään pihalla kuin lumipallo ja ajatus on ollut kateissa. Silmätkin puolitangossa koko ajan. Kohta, onneksi ihan kohta, pääsee nukkumaan. Pitäähän Taren kanssa lähteä vielä iltapisulle.


Viime maanantaina fiilikset eivät olleet ihan näin uneliaat. Tai hei muuten, voisikohan viime viikon touhukkuus vaikuttaa tänään? Meinaan aikamoista haipakkaa vedin.


Viime viikon muiden menojen takia jäi liikunnatkin vähän vähemmälle. Harmittaa pikkasen, tosin mun ruokailut meni oikeastaan todella hyvin. Vain lauantaina herkuttelin. Tosin siitäkin tunsin huonoa omaa tuntoa. Vaikken periaatteessa syönyt edes kamalan paljoa herkkuja. Normaaliin tapaani nähden söin murto-osan. Vaikka olenkin pitäytynyt siinä, että lauauntai on herkkupäivä, mulla tekee päivittäin makeaa mieli. Ihan järkyttävän paljon. Helppottaako tää himo koskaan? Olen ottanut tavaksi ottaa purkan suuhun niinä pahimpina hetkinä, etten vain pääse sortumaan mihinkään herkkuihin. Ja se on auttanut. Suu saa jauhaa ja mieli kadottaa sen herkkuhimon hetkeksi.



MA: -
TI: Salitreeni 1h5min rinta-hauis-ojentaja-vatsat
KE: Juoksumatto 40min intervallia
TO: Salitreeni 1h10min selkä-olkapää-kyljet-vatsat
PE: -
LA: - (messuilla 4h)
SU: -


Ja jos taas jostain olen ylpeä itsessäni, niin tuo intervallijuoksu! Olen todella vetänyt itseni siinä ihan äärirajoille ja huomaan miten hyvää se tekee! Kroppa reagoi ihan eri tavalla, kun aina vähän joutuu kärsimään. Saman tein tiistaina hauisten kanssa. Vedin ne ihan maitohapoille asti. Ei noussut enää kilonkaan painot, kun hapottui niin pahasti. Ja nyt kun mä kirjoitan näistä, mun tekisi niin kovasti mieli lähteä salille. Vaikka tiedän, että tällä olotilalla siitä ei tule yhtään mitään. Ei näin uupuneena kannata tai edes saa mennä salille. Johan siinä pumppu rasittuu. Eikä niitä salin laitteita hallitse enää minä, vaan ne hallitsee mua. Kyllähän sitä huomenna sitten taas ehtii hyvin :)


Jatketaan siis eilistä lepopäivää vielä tämän päivä verran ja huomenna tykitetään taas menemään ihan kunnolla :)

Mites teidän maanantai lähti liikkeelle? Oltiinko siellä reippaana vai yhtä töttöröö kuin täällä?

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Maanantai lähti liikkeelle järjettömällä päänsäryllä, jonka sain vasta toisella buranasatsilla pois. Sen jälkeen alkoi voimiakin jo löytymään. Ihan kiva päivä sitten lopulta.
    Kivaa viikkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että meitä pääkipuisia :( Toivottavasti saataisi nyt olla ilman!

      Poista
  2. Paluu talviloman jälkeen arkeen ei täälläkään sujunut ihan suunnitellusti. Reilulla annoksella kahvia sitä kuitenkin on päästy jo tiistaihin! Jes! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, ihana Noora ♥ Mä en ole löytänyt vielä itselleni sitä piristysainetta, kun en tuota kaffetta juo :D

      Poista