Viikko 10

maanantaina, maaliskuuta 14, 2016

Siis olen ihan tohkeissani täällä! Mun maanantai alkoikin paremmin kuin osasin kuvitella :) Sain kuin sainkin eilen unen päästä kiinni. Ja kaiken lisäksi vielä oikein hyvin. Puol 10 olin jo sängyssä ja uni tuli pian sen jälkeen. Eli ei jäänytkään unet vähille, vaikka ensin niin epäilin. Mun maanantai olikin siis kokonaisuudessaan oikein mainio :) Työt sujui reippaasti ja töiden jälkeen lähdin salille kuulemaan pelotavia tuloksia. Kävin meinaan kehonkoostumusmittauksessa ja pelkäsin niitä tuloksia ihan kamalan paljon. Onneksi turhaan. En mä olekaan ihan toivoton tapaus. Kerron teille tästä enemmän sitten vielä myöhemmin.


Viime viikon maanantai ei kyllä ollut yhtään niin hyvä kuin tämä. Eikä kyllä oikeastaan koko viime viikko jää mitenkään mielekkäänä historian kirjoihini. Olen huomannut, että monesti jos maanantai alkaa super huonosti, ei viikostakaan nyt ihan parasta mahdollista tule. Viime maanantai oli kyllä niin super uuvuttava. Mun oli ihan pakko nukkua jopa päiväunet, vaikka olen ne lopettanut kokonaan. Ja koko loppu iltakin meni ihan horroksessa.


Tiistaina oli naistenpäivä. Meillä se oli päivä muiden joukossa. Mitään ihmeellistä ei tapahtunut. Niksu oli töissä ja illalla vasta tuli kotiin. Ihan tavallinen päivä meillä siis. Kuuntelin kyllä haikeana muiden kukkapuskista ja syömingeistä. Ei vainenkaan ;) Tein itse meille hyvää ruokaa ja se riitti :)


Sai postissa viime viikolla aika mielettömän siistin jutun. Mulla oli kerrankin arpaonni myötä ja voitin @beautify_fi instagram arvonnassa upean Becca Shimmering Skin Perfector hohtopuuterin sväyssä Champagne Pop. Tämä puuteri on tehty yhteistyössä upean Youtube sensaatio Jaclyn Hillin kanssa. En ollut ennen tätä sen kummemmin tutustunut merkin tuotteisiin ja arvatkaas kuin siinä kävi. Ihan vain muutama himotus tuli lisää mun kosmetiikkalistalle. Hups :D


Lauantaina pääsin tosiaan osallistumaan Lushin Glitter Madness pippaloihin. Harmillisesti ne sitten päättyi parhaasta seurasta huolimatta kamalaan migreeniin. Mulle ei normaalisti vaikuta Lushin herkulliset tuoksut millään lailla, mutta nyt veikkaan tuoksujen, kovan musiikin ja ihmispaljouden provosoineen mun nuppia särkemään. Mahtavat pirskeet oli, parasta seuraa ehdottomasti, Anni ja Hanna murut kuvassa kanssain <3 Keskityin itse enemmän siihen, että särky kaikkoaisi päästäni, joten kunnon rentoilu jäi omalta osaltani uupumaan. Mietin vain koko ajan, että toivottavasti ei ylly pahaksi ja tietysti yltyi. Hyvä, että kotiin asti pääsin. Olo oli aivan järkyttävän paha! Koko sunnuntai menikin sitten migreenissä ja siitä toipuessa. Ei tarttis tulla uudestaan vähään aikaan. Vaikka ei se vieläkään ole ihan kokonaan poissa. Jomottaa edelleen vähän.


Harmillisesti mun viime viikko tosiaan huonosta maanantaista lähtien oli tosi kiireinen. Oli ylitöitä, pikajeesaus sängyn kuljetuksessa ja se väsy. Ei mennyt siis ihan nappiin liikuntojen osalta viime viikko ja sekin jäi harmittamaan. Sunnuntaille olin kaavaillut kunnon sali ja lenkkipäivää, mutta sehän oli siis peruttava. No, tällä viikolla vedetään sitten edellisenkin puolesta.


MA: -
TI: Salitreeni 1h10min jalat-vatsa
KE: Kävely 40min
TO: -
PE: -
LA: Salitreeni 1h10min rinta-hauis-ojentaja-vatsat, (migreeni)
SU: - (migreeni)


Mutta jotain muuta uutta liikunnoissa. Kuinka moni teistä tietää Tikis treenimedian? Heillä on siis blogi, mahtavia tekstejä ja videoita. Tikis järjestää myös treenihaasteita ja tällä kertaa mä lähdin mukaan sellaiseen. 21 päivää kestävä koko kropalle tehtävä haaste ja tänään tein jo ensimmäisen treenin. Pääsette suoraan linkeistä kurkkaamaan mistä on kyse, ei siis ole mitään mainoslinkkejä. Haluan vain vinkata teillekin ihan huikeasta jutusta! Huomista treeniä jo odotellessa :) Eli 21 päivää menen enemmän näillä treeneillä ja yritän mahdollisuuksien mukaan lisätä muita omia treenejäni sinne väliin :) Vaikka voin kertoa tämän ekankin treenin jälkeen, ettei nyt mistään ihan kevyimmästä haasteesta ole kyse.

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Migreeni on suoraan helvetistä. Itelläni oli toissa viikolla kolme päivää kestävä migreeni. Töissäkin otin päikkärit pimeässä huoneessa (onneksi muut hoitotädit olivat hereillä).
    Kivaa tätä viikkoa, alku kuulostaa ainakin lupaavalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Migreeni todella on suoraan helvetistä! Ihan kamala vaiva ja mäkin oon kärsinyt siitä jo lapsesta asti. Onneksi sulla on mahdollisuus töissä levolle :)
      Mahtavaa viikkoa myös sinulle Outi ihana ♥

      Poista
  2. Voi ei, onpa harmi tuo migreeni. Mulla on kerran ollut ja pelottaa, että tulee uudestaan. Miten muuten tukkasi näyttää niin tummalta ekassa kuvassa? Sopis ihan ältsin hyvin tuollainen tumma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon todella, ettei sun tartte koskaan kärsiä siitä uudestaan! Tätä ei todella toivo kenellekään.
      Hihii murunen, etkö ole huomannut, että mulla on hiukset vähän tummentuneet? Tuossa musta-valkokuvassa näyttää vielä tummemmalle kuin on, mutta tummaan mä taidan siirtyä...ainakin hetkeksi :D

      Poista