Livbox - maaliskuu 2016 arvostelu

keskiviikkona, huhtikuuta 06, 2016

Mua odottaa SmartPostissa uusin Livbox joka kovasti mua siellä kuumottelee. Mutta mä olen nyt niin veto veks, etten todellakaan ole jaksanut lähteä hakemaan sitä. Nyt on siis maltettava huomiseen asti uusimman boxin kanssa, joten erittäin hyvä hetki käydä vielä kertaalleen viime kuun boxi läpi.

Maaliskuun boxihan oli tosiaan bloggaajaboxi ja minä sain kunnian olla yksi bloggaaja suosikkituotteeni kanssa. Boxiin oli tosiaan kätkeytynyt viiden eri bloggaajan tuote ja voit käydä kurkkimassa esittelypostauksesta kenen kaikkien tuotteet sieltä nyt siis paljastuikaan. Nyt vielä viimeiset mietteet tästä sisällöstä.


Vichy Idéalia Skin Sleep harmittaa kokonsa puolesta mua vieläkin. Tuote tuntui oikeasti todella ihanalta ja mielestäni ansaitsee enemmänkin testausta, mutta en tiedä, raaskinko ostaa kokonaista testiin parin kerran testauksen perusteella. En osaa sanoa, tekikö tämä yön aikana taikoja kasvoilla, mutta tuntuma oli todella ihana. Tämän enempää en tästä pikkutuubista osaa sanoa. Onko joku teistä kokeillut tätä enemmän? Olisiko ostamisen arvoinen tuote?

Lumene Longwear Blur meikkipuuteri muuttikin uuteen perheeseen. Mulla kun näitä oli entuudestaan kaksi ja omissa sävyissäni. Tarkemmin voitte lukea meikkipuuterista täältä, koska olenhan siitä ihan kokonaisen postauksen jo tehnyt. Mulle tosiaan tuli sävy 2 Hunajapilvi, joka on tosiaan punapohjaiselle ihonsävylle tarkoitettu. Lumenen tuotteissa sävyt menevätkin selkeästi, parittomat keltapohjaiselle ja parilliset punapohjaisille. Tosin, en tässä nyt niin suurta eroa nähnyt, että ihan hyvin olisin voinut käyttää itsekin. Entuudestaan vaan jo kaksi, niin en viitsinyt kolmatta jemmailla.

Sitten olikin se minun tuote, Dermosilin kulmatrio. Siitäkin tosiaan olen jo kirjoitellut ja tarkemmin voitte lukaista sieltä sitten.

Eucerin Sun Creme Face Tinted CC medium SK 50+ on mulla vielä täysin testaamatta. En ole edes kämmenelle viitsinyt testata, koska olen nähnyt muiden kuvista miten tummaa tämä on. Eli se on tällaisella valkokankaalle supertummaa. Eli tämä saa nyt kyllä jäädä odottamaan päivettyneempää ihoa. Muuten ideana tykkään kyllä tuotteesta. Hyvä, kun samassa tuotteessa kaksi hyötyä.

Cutrin Sensitive Multispray onkin tullut mulle hiusten lyhentymisen jälkeen paljon suurempaan käyttöön, kun alkuun osasin edes kuvitella. Nyt kun hiukset vähän kaipaavat jonkinlaista laittamista, niin tämä on ollut todella kätevä tuote. Todella multispray ja lunastaa lupauksensa, antaa siis  volyymia, tukea, kiiltoa sekä rakennetta tyvestä latvaan. Toimiva monitoimi hiustuote ja tykkään!


Kokonaisuudessaan tämä boxi oli mieleeni, vaikka siis yksi tuotteista olikin minun valitsema. Boxi olisi ollut oikeasti HUIPPU, jos Vichy olisi ollut vähän isompi ja Eucerin sävyssä light. Harva varmaan noin tummaksi edes ruskettuu. Mutta mitä te tykkäsitte tästä boxista? Oliko mikä tuote lopulta teidän lemppari?

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Vichyn tuote on ihana, olen purkillisen käyttänyt. Jos haluaa panostaa hieman enemmän, mutta ei kuitenkaan älyttömästi on yövoiteeksi tosi hyvä valinta. :)

    VastaaPoista
  2. Olen ihan samoilla linjoilla; jos nuo kaksi mainitsemaasi muutosta boxissa olisi ollut niin olisi ollut kyllä ihan super!

    VastaaPoista