Toisen roska on toisen aarre

torstaina, huhtikuuta 28, 2016

Varmaan moni teistä on kuullut otsikon sanonnan monta kertaa. Toisen roska on toisen aarre. Tai no tässä mun tapauksessa tämä haalintani ei varmasti ollut aiemmallekaan omistajalle roska, vaan ihan vain käyttämättömäksi jäänyt ihanuussetti. Neiti Kameleontti-blogin Päivi meinaan myi kauneuskirppiksella aivan mielttömän ihanaa MACin pigmentti settiä ja enhän mä vain voinut jättää tätä ihanutta ostamatta!



Musta kimaltava muovipakkaus jo pelkästään saa tämän sydämen tykyttämään. Tämä pakkaus saa ja sen pitää jäädä esille säikyvyytensä vuoksi. Minkäs sitä harakka itselleen voi. Olin todella hämmentynyt, miten Päivi saattaisi luopua näin ihanasta setistä kokonaan. Hänelle ei vaan tuotteet kuulemma olleet tulleet käyttöön, joten mieluumin myi pakkauksen eteenpäin. Minähän en tietysti voinut vastustaa tätä ihanaa settiä laisinkaan ja pelkästään 30€ kotiutin tämän ihanuuden!


Settiin kuuluu viisi punertavan sävyistä pigmenttiä. Yksi pigmenteistä on isompaa glitteriä, kun muut ovat hienojakoisempaa. Whisper Pink, Tan, Rose, Reigning Riches (tämä siis glitter) ja Heritage Rouge. 


Seuraavaksi alankin testaamaan näitä ihanuuksia. Katsotaan kuinka meikän käy. Enpä ole ennenpää pigmenttejä silmämeikeissäni käyttänyt. Voipi olla, että punasilmäpanda on vain look, jonka onnistun luomaan :D Mutta kyllä voin olla onnellinen tästä mun ostoksesta :)

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. No onhan tuo nyt ihan upea setti. Mulle tuli heti idea tuosta rasian kannestakin :)
    Kivaa torstai-iltaa ja oikein ihanaa vappuviikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaahas, mitäs sulle tule ideaksi?
      Ihanaa vappua sinne myös :)

      Poista
  2. Ihana setti, Rose on tosi kaunis pigmentti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on varmaan ihan pakko testata tuota rosea ensimmäisenä :D

      Poista