Perjantain parhaat

perjantaina, huhtikuuta 01, 2016


♥ Mun olo on kohentunut niin paljon, että jaksoin elää jo ihan normaalisti!
♥ Kohentuneen olon vuoksi pääsin vihdoin kävelyllekin.
♥ Oli ihanaa vain hymyillä ja nauttia olosta.
♥ Ystävän kanssa rupattelua pitkästä aikaa.
♥ Auringonpaiste ja lämpö, miten parasta!
♥ Kuukauden vaihtuminen, nyt ollaan jo huhtikuussa!
♥ Mun onnistuneet aprillipilat ;) Mua ei muuten saatu höynäytettyä ;)
♥ Kehut mun uusista hiuksista
♥ Perjantaipizza, sen olin kyllä ansainnut oksennustaudin jälkeen.
♥ Mun oma rakas kulta, joka oli hoitanut kotona muutamia pikku korjausjuttuja.
♥ Hyvät vanhat leffat, mitä on tullut telkkarista
♥ Perjantai oli vaan niin ihana
♥ Viikonlopun alku, vaikka mulla vähän lyhyt viikko periaatteessa olikin.
♥ Ihanaa sellaista siis myös teille ihanille ♥♥♥

You Might Also Like

0 kommenttia